Infographic: 10x waardevolle inzichten uit Salesfeed halen
Weten wie uw website bezoekt, wat de bezoeker doet op de site en wat dus de informatiebehoefte is, biedt uiteraard veel kansen voor organisaties. Inzicht in het gedrag van uw websitebezoeker en het soort bedrijf wat op uw site komt, stelt u in staat om uw marketingactiviteiten en de website hier optimaal op aan te laten sluiten. Met behulp van een IP-marketingtool kunt u waardevolle informatie verzamelen over uw websitebezoeker en dit inzetten om de relevantie voor de bezoeker te verhogen.
Bij Fueld zetten we de IP-marketingtool Salesfeed al enige tijd in om inzicht te krijgen in onze bezoekers. Hierdoor zijn wij in staat onze bezoekers op een passende manier van informatie te voorzien. De ervaring die we met behulp van deze tool op hebben gedaan, delen we graag met u.
In een artikel wat wij recent bij u onder de aandacht hebben gebracht, komt naar voren wat de mogelijkheden zijn van een IP-marketingtool zoals Salesfeed. In onderstaande infographic lichten we nogmaals 10 manieren toe om waardevolle inzichten uit deze tool te halen.
Wilt u de mogelijkheden van Salesfeed ook eens ervaren? Dan is het verstandig om een gerichte campagne op te zetten en deze gedurende een vastgestelde periode te laten draaien. Of heeft u na het bekijken van de infographic nog vragen en wilt u graag meer weten over het verkrijgen van inzicht in uw websitebezoekers? Wij vertellen u graag over onze ervaringen met Salesfeed! Vraag vrijblijvend een adviesgesprek bij ons aan en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!