Hoe Fueld als marketingafdeling fungeert voor CRM excellence
Over CRM excellence
Bedrijfsgrootte
Doorlooptijd
De uitdaging
Omdat er binnen CRM excellence te weinig capaciteit en kennis is op het gebied van marketing, is ons gevraagd om als marketingafdeling van CRM excellence aan de slag te gaan. CRM excellence wil de juiste doelgroep aanspreken met hun jarenlange ervaring en kennis, in een geschikte content vorm. Dit doel wordt ondersteund door middel van een goede website, gericht op conversie.
Onze aanpak
Om de juiste doelgroep op een gerichte manier aan te spreken hebben we de jaarlijkse content campagne en daarbij behorende content kalender opgesteld. Deze voeren wij uit, met de input en kennis van CRM excellence. De uitvoering van de campagnes vindt plaats via marketing automation en op verschillende social mediakanalen. Maandelijks presenteren we de resultaten in een rapport zodat we deze kunnen evalueren en waar nodig aspecten aanpassen.
Fueld heeft ervoor gezorgd dat er een gestage groei is aan leads en dat onze expertpositie in de markt duidelijk is. We krijgen de klanten die bij ons passen, ik heb er geen omkijken meer naar.
– Douwe Deinum, directeur CRM Excellence
Het resultaat
Doordat we de resultaten in kaart brengen van de verschillende campagnes die wij uitvoeren, is het gehele marketingproces meetbaar. Uit de verkregen inzichten blijkt dat er een continue stroom aan geïnteresseerde potentiele klanten is voortgekomen uit onze inspanningen, waarvan een groot deel zelf het contact zoekt met CRM excellence. Dit resulteert erin dat CRM excellence al voor een aantal jaren opdrachten binnen heeft en hierdoor kritischer kan zijn wat betreft de kwalificatiecriteria van potentiële klanten.