Een HubSpot demo aanvragen
Waar zie jij kansen om te verbeteren? We helpen je op weg tijdens de HubSpot demo! Meer weten over ons? Wij zijn gecertificeerd HubSpot partner!
Wat houdt een online HubSpot demo in?
Om jou en je collega’s kennis te laten maken met de mogelijkheden van HubSpot bieden we een online HubSpot demo aan. Samen met één van onze specialisten kijken we naar jullie wensen en de opties die HubSpot te bieden heeft. Tijdens de demo laten we je zien hoe het systeem er uitziet, hoe het werkt en welke resultaten ermee te behalen zijn.
Het CRM-platform van HubSpot biedt de tools die nodig zijn om de beste klantervaringen te creëren die helpen jouw marketing & sales te laten groeien. Omdat alles zich verzamelt in één database kan iedereen in jouw bedrijf – Marketing, Sales, Service & Operations – werken in hetzelfde systeem. Dit zorgt voor een soepelere overdracht tussen teams en resulteert in een aangenamere ervaring voor klanten!
Dit zijn slechts enkele van de tools die voorbij komen tijdens de HubSpot demo:
Marketing
Genereer gekwalificeerde leads.
Maak en beheer content, leg leads vast en begeer ze totdat ze gekwalificeerd en tot koop overgegaan zijn.
Sales
Zet leads om in klanten.
Betrek potentiele klanten, laat zien wat je te bieden hebt en sluit deals.
Service
Zet jouw klanten in om het succes te delen.
Door de juiste service te verlenen een een goede ervaring te bieden verspreiden jouw klanten positieve berichten.
Processen
Verbeter en automatiseer online processen.
Door het koppelen en automatiseren van apps en processen breng jij jouw team op één lijn rondom HubSpot.
HubSpot in het kort
Waarschijnlijk heb je de term “inbound” eerder gehoord, maar wat is het precies? Inbound is een methodiek om organisaties te laten groeien. Het is gebaseerd op het opbouwen van betekenisvolle, duurzame relaties met prospects en klanten door middel van waardevolle content en merkbeleving. Inbound is de tegenhanger van outbound. Hierbij staat het pushen van jouw boodschap om zo de juiste doelgroep aan te trekken. Met Inbound marketing trek je juist op een natuurlijke wijze interesse, wat in de huidige tijd als veel aangenamer wordt beschouwd.
Want wanneer jouw klanten slagen, slaagt je bedrijf.
Het HubSpot CRM-platform is een volledig softwarepakket die is gebouwd om deze inkomende benadering te ondersteunen om jouw organisatie én jouw klanten te helpen met groeien. In het ideale geval werken de interne teams samen om de ‘inbound experience’ op een naadloze manier gedurende het hele koperstraject te ondersteunen.