Wat is Online advertising?
Online Advertising kan via verschillende kanalen, zoals een advertentie met Google Ads, een display advertentie of het adverteren via social mediakanalen. Denk hierbij aan LinkedIn, Facebook, LinkedIn, Twitter of Instagram. Welk kanaal je het beste in kunt zetten? Dat ligt aan je doelstellingen, de gekozen doelgroep(en) en de online marketing strategie die structuur biedt voor deze keuze. Belangrijk is dat we voor jouw organisatie steeds de beste keuze inzetten om het resultaat te verhogen door het inzichtelijk en bestuurbaar te maken. SEA uitbesteden? Wij staan voor je klaar!
Opties online advertising
Online advertising kan gebruikt worden voor individuele campagnes, of als geïntegreerd onderdeel van het Marketing as a Solution-concept (MaaS). Daarmee kun je de gehele of een deel van je marketing uitbesteden bij één gespecialiseerd team.
Hoe verzorgen we jouw online advertising?
Je wilt hulp of extra capaciteit bij het realiseren van online advertising activiteiten. Leuk! Dat doen we graag! Onze frisse en objectieve blik biedt nieuwe perspectieven. We bespreken als eerste de doelen die je wilt bereiken en de ervaringen die je tot nu toe hebt. Indien mogelijk kijken we ook naar eerdere advertentiecampagnes die je hebt uitgevoerd. Is het nieuw voor je? Dan nemen we je mee in de do’s en don’ts. We maken een voorstel voor de campagne, beeld en conversie mogelijkheden. Die detailleren we dan samen en na akkoord werken we de campagne uit en realiseren hem in het gekozen kanaal.
Uiteraard zorgen we voor periodiek inzicht in de resultaten en scherpen de campagne waar nodig aan. Op die manier hoef je zelf alleen aandacht te geven aan de hoofdlijnen, wij regelen de details!