Fueld wint de Small Business Award!
De afgelopen maanden waren spannende maanden. Na onze nominatie voor de Small Business Award kregen we de kans om het concept van Marketing as a Solution toe te lichten en mee te dingen naar deze bijzondere prijs.
De Small Business Award is in het leven geroepen om vooruitstrevende ondernemers te stimuleren op het pad dat ze gekozen hebben, en wordt jaarlijks uitgereikt. De organisatie omschrijft het als volgt:
“Wat zo speciaal is aan kleinere en middelgrote ondernemingen is dat hun succes niet wordt afgemeten aan de grootte van de onderneming, het aantal medewerkers… en zelfs niet door de hoogte van de omzet. Het succes van deze ondernemingen wordt getoond door innovatieve producten en diensten, een voorbeeldreputatie binnen het vakgebied en een hoge mate van klanttevredenheid”.
De case die we als Fueld hebben ingeleverd, heeft betrekking op de manier waarop organisaties hun online marketinginspanningen succesvol kunnen uitbesteden (volledig of gedeeltelijk). Op basis van een maandbedrag wordt een deel of het geheel van de online marketingactiviteiten door Fueld opgepakt en wordt de kennis over het vakgebied gedeeld. Het resultaat bestaat uit online leads, cross sell kansen en een betere zichtbaarheid voor de organisatie.
Lees ook:
→ Wat is Marketing as a Solution? (MaaS)
In de praktijk blijkt het voor organisaties met één of twee marketeers vrijwel onmogelijk te zijn om het gehele speelveld van online marketing en CRM goed af te dekken. Er zijn zoveel onderdelen waar men de juiste, up-to-date kennis voor nodig heeft, dat het vaak uitmondt in ad hoc activiteiten en campagnes. Het Marketing as a Solution (MaaS) model is hier de oplossing voor.
De organisatie was onder de indruk van de visie achter het Marketing as a Solution model, van de integratie van de verschillende onderdelen en van de enorme kennis die het proces succesvol maakt. En dan niet specifiek alleen de kennis van de online marketingonderdelen, maar ook van ons ondernemerschap en onze jarenlange ervaring op het gebied van succesvolle commerciële processen.
Marielle Dellemijn, directeur van Fueld, geeft aan wat deze award voor Fueld betekent:
“We zijn enorm trots op het feit dat we deze onderscheiding hebben gewonnen. We weten van onze klanten dat het erg lastig is om de juiste online keuzes te maken en daarmee de beoogde resultaten te behalen. Door de structuur van MaaS en het delen van onze kennis versterken we de continuïteit van onze klanten. We hebben er zelf vijf jaar over gedaan om tot deze structuur te komen. Dat het concept nu met deze award wordt gewaardeerd geeft een goed gevoel!”